vrijdag 19 augustus 2011

pijn

Het was deze week hard werken in de tuin. Van vorige week had ik een flinke blaar achter mijn rechter hiel. Stom had de schoen niet goed genoeg gestrikt en onderweg nam ik niet de tijd om het corrigeren.
Maandag de tuin in en de heg knippen. In de korte broek en vervolgens aan de slag.
Op een bepaald moment zag ik een boom in de singel staan die steeds verder naar mijn tuin toe kwam. Dit irriteerde me al lang en nam de stap. Dwars door de brandnetels en hup de zaag er in. Toen de boom om lag en ik alles aan de kant had vernam ik dat ik flink geprikt was door de brandnetels maar ook door de muggen. Het is nu vrijdag en mijn rechterbeen is helemaal opgezwollen hij gloeit en er zitten blaren op. Wat dit is geweest? Of ik ontwikkel een allergie of het waren bijzondere wezens.
Moet wel wat aan gebeuren. Zo kan ik het weekeinde niet in.
Grote brandnetelEen malariamug (Anopheles gambiae)
Bah wat akelige beesten. Moet straks wel oppassen voor die planten en beesten. Maar niet in de korte broek lopen. Was ook stom, maar ja een mens wil wat en is soms zo gefocust op iets.
In de toekomst eerst nadenken en dan doen.

Geen opmerkingen: