zondag 31 maart 2013

31 maart

zondag.....eerste paasdag
 goede morgen allemaal. De paashaas huppelt hier al rond.
We gaan vanochtend ontbijten en dan met de bus naar Groningen al waar we op de trein stappen richting Amsterdam. Daar gaan we ons inchecken bij het hotel om dan later op de avond naar Carré te gaan.
Dit wordt vast een gezellige dag.
Ik hoop dat jullie ook allemaal een gezellige dag hebben.
Ik wens jullie het in ieder geval toe.


Een echte paashaas!

Door een groene wei,

schoot in een flits,

iets bruins aan mij voorbij.

Het bleek een haas in snelle pas,

en toen ik doorhad,

dat hij het was,

deed mij dit niet verbazen,

die hoor je te zien op deze dag,

het was tenslotte pasen!

.

Ter afsluiting de staties van het kruis. 
Dit is toch een goede afsluiting van Pasen. 
Dit is een herinnering aan Lourdes toen ik daar vorig jaar was in april. 
Heb ik de kruiswegstatie gelopen. Dit filmpje geeft een goede impressie. 
Een fijne dag allemaal. 


Geen opmerkingen: