maandag 18 maart 2013

18 maart

maandag
Het blijft maar winteren, lag er vanochtend al weer een laag sneeuw. De auto sneeuw vrij maken en het stoepje schoon maken. Het houdt maar niet op. Bah die vervelende winter. Ik wou dat hij op kraste. Ik wil lente..........
En hij ook

Even een spreuk uit mijn dagkalender. Kunnen we nog veel van leren.

Mensen zijn niet lastig, mensen zijn verschillend en dat is soms best lastig.....

Dit zouden we ons maar eens meer bewust moeten zijn. Waren er volgens mij lang niet zoveel problemen.

Voor de werkenden onder mijn lezers en volgers de volgende nog.

Zorgen de regels in jouw organisatie ervoor dat jij je klanten echt kunt helpen?

Ik heb in mijn werkzame leven heel vaak regels moeten hanteren die niet altijd ten gunste van de klant kwamen. Volgens mij is dat nog steeds niet veranderd.

Vandaag eens flink aan de slag.
Mooi muziekje er bij en daar gaat hij dan.
Als de boel weer flink is opgeruimd kun je tenminste zien waar de spullen staan en kan de auto eindelijk in de garage.

Ach onze koningin is gevallen in Groningen, lees ik dat ze eerder ook al gevallen is.
Ze heeft haar tanden door de lip gekregen volgens mij want ze probeerde het te verbloemen met een bos bloemen. In Groningen is verder niets gebeurt zei ze. Nou het was ook slecht van de organisatie dat ze de stoeprand hadden weggemoffeld met een rode loper. Wellicht heeft juist die rode loper ook weer de val gebroken.
FOTO'S: Koningin Beatrix gewond na valFOTO'S: Koningin Beatrix gewond na valHeb even het bosje bloemen weg gehaald maar het is niet helemaal goed te zien.  In Groningen was ze voor het jubileum van het Noord Nederlands orkest en dit was waarschijnlijk de laatste keer dat ze als Koningin de Stad en provincie bezocht heeft.
Mooi foto zo vlak voor haar val.



Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe zonder ongelukken. Tot morgen.

Geen opmerkingen: