maandag 25 maart 2013

25 maart

maandag 
Het is al weer maandag. Na een vermoeiend weekeinde nu de lijdensweek in.
Ja het was best vermoeiend. Zaterdag heb ik een wandeling gemaakt met een club mensen die een wandel kar hebben of er een wilden kopen. Mijn kar had wat geleden tijdens de camino en moest even worden nagekeken en van een dop worden voorzien die ik was verloren.
Het is allemaal geregeld en hij draait weer helemaal top.
Het was een wandeling van Gasselternijveen naar Gasselte over het Drouwenerzand en dan via de oude spoorlijn weer terug. Rond 16.30 uur waren we weer terug na een hele mooie tocht.
Het weer....... nou dat viel eigenlijk best wel mee. Behalve op de open plekken daar stond dan die koude wind maar verder waren we heel goed gekleed en deerde ons de kou niet.
 
Is het nou geen plaatje daar zo in die zandverstuivingen?

En dan nu deze week de lijdensweek. Het lijden van Christus.
Het zal op vele manieren worden bezongen en beleefd.
De Mattheüs zal overal worden gezonden.
Vorig jaar heb ik hem bezocht met mijn collega en haar dochter. Dit jaar sla ik een keer over.
Volgend jaar weer.
Toch nog een klein stukje.
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: