woensdag 28 november 2012

28 november

Woensdag
Vandaag naar Andernach.
De temperatuur zal wel even anders zijn dan op onderstaande foto.

             
Er wordt lekker gegeten aan boord. Ben benieuwd of dat ook werkelijk zo is en welke taken ik moet verrichten. Ik hoop in het restaurant of de afwas keuken. Maar ik laat het volgende week wel weten wat het is geworden en hoe het ging. Nou toen ik dit de vorige week aanmaakte kon ik het nog niet vertellen. Maar dankzij mijn kleine computer en nu reeds 2 volle dagen verder kan ik er al wel iets over zeggen. Het is hadstikke leuk. Ik doe samen met nog 3 collegea de afwaskeuken. Het is hard werken van 8 uur tot 21 uur. Maar overal wordt je gewaarschuwd dat je ook aan jezelf moet denken en af en toe even pauze moet nemen. Dat doen we dan ook. Maar de vaat komt af en toe mij stromen binnen. Gelukkig hebben we de beschikking over een paar vaatwassers en die funktioneren perfect tot nog toe. Het eten is werkelijk geweldig. Het is eigenlijk een kerstreis, dus alles wordt ook in een kerstsfeer gedekt en het menu is ook zo aangepast. Gistermiddag zijn we op stap geweest. Keulen in. Er waren diverse kerstmarkten. Wij zijn bij die rond de Dom geweest en zijn ook nog de Dom in geweest. Wat een mooie en imposante plek. Heb even twee kaarsjes aangestoken in de mariakapel. Ook zijn we nog langs een spoorbrug gelopen waar heeeeeeeel veel hangsloten aanhingen. Volgens mij wel het gewicht van de brug zelf in hangsloten. Ja als je verliefd bent dan doe je wat. Nou ik ga weer aan de slag en maak er een fijne dag van. Jullie ook hoop ik. Tot morgen.

Geen opmerkingen: