zondag 11 november 2012

11 november

Zondag
Heerlijk even genieten van alles. Het weer zal vandaag beter worden.
Ik voel me beter en we krijgen vanmiddag visite.
Ook even stil staan bij mijn neef.
Bert is helaas overleden, maar vandaag 11 november zou hij jarig zijn.
Toch een dag om dan even na te denken over alles.
In het helend dagboek van Marlies van Son staan hele mooie verhalen en gedichten.
Zo las ik een stukje van Colleen Hitchcock dat luidt als volgt:

En als ik ga, 
terwijl jij hier nog bent.......
Weet dan dat ik verder leef, 
vibrerend in een andere dimensie
achter een sluier voor jou verborgen. 
Je zult me niet meer zien, 
maar heb vertrouwen. 
Ik wacht op de tijd dat wij weer samen 
kunnen zweven, ons van elkaar bewust. 
Tot dan geniet ten volle van het leven. 
En als je me nodig hebt, 
fluister mijn naam dan in je hart
.....ik zal er zijn. 
leuke en gratis avatars kaarsen animaties

Het is vandaag ook sint maarten.... De lampion kan vandaag niet te voorschijn gehaald worden.
Dat moet hier in Kolham wachten tot morgen......maandag.
Dan gaan de kinderen weer langs de deuren.

Wandel met het hele gezin door het sprookjesachtige buitenmuseum.

Nou dan sluit ik maar weer af met een stukje gregoriaans.
Fijne zondag allemaal. 

Geen opmerkingen: