dinsdag 20 november 2012

20 november

Dinsdag
Vandaag beloofd een bijzondere dag te worden. Ik ben uitgenodigd door de Tina Rosema die de directie uitmaakt van schoonmaakbedrijf Effectief om langs te komen en even bij te praten.
Heb altijd heel goed met haar overweg gekund en ben blij dat ze even een kaartje stuurde.
Tina en ik gaan even gezellig bijkletsen onder het genot van een lunch.
Ben benieuwd naar haar belevenissen. Het bedrijf zit volgens mij helemaal in de lift.
test
Overnames en een mooi nieuw pand die ik ook mag bezichtigen.

Even weer als vanouds.
Vanmiddag bij mooi weer een flinke wandeling maken en dan zit het er al weer op voor vandaag.
Moet me ook goed voorbereiden op volgende week. Dan ga ik met de Zonnebloem het de boot de Rijn op.
Er moet dan hard gewerkt worden, dus moet ik een goede conditie hebben.
Dat gaat lukken.
Groetjes en een fijne dag allemaal.

Geen opmerkingen: