donderdag 22 november 2012

22 november

Donderdag
Een spannende dag. Moet vanochtend nuchter verschijnen bij het onderzoeksinstuut .
Aan de hand van de uitslagen zal blijken of ik ook reageer op de medicatie die ik krijg.
De vraag is wat is echt.......is het de spuit of de pil.
Iedere dag neem ik een pil en 1x per 14 dagen moet ik mezelf spuiten.
1 van beide is nep.....maar welke????  Ik denk dat de pil nep is en de spuit echt.
Maar dat weet niemand ook de onderzoekers niet.
Aan het eind van het onderzoek zal blijken of ik gelijk heb.
Het blijft spannend en ik vindt het leuk.

Het ziet er wel een beetje eng uit he?
Nou ik ben geen verslaafde hoor.
Daar heeft Simone Kleinsma een heel bijzonder lied over gezongen trouwens. Zeer aangrijpende tekst.
Nou ik ga maar weer aan het opruimen en even bijkomen van de belevenissen.
De laptop van Max verbinding laten maken met de router doet die ook weer zijn werk.
En zo blijft een mens altijd maar bezig.
Groetjes en een fijne dag. 

Geen opmerkingen: