woensdag 21 november 2012

21 november

woensdag
Het was heel gezellig gisteren met Tina. Heerlijk bij gepraat onder het genot van een lunch.
Kom ik thuis en heb ik een uitnodiging liggen van Joop van den Ende om zijn nieuwe show te komen bezoeken in het Circus theater. De opvolger van Wicked en dat is????!!!! met ingang van 2 maart 2012
Ja ja ........SISTER ACT.... Met in de hoofdrol Simone Kleinsma....Lijkt me geweldig om daar naar toe te gaan.
Dit is een voorproefje. Het heeft gedraaid op Broadway, West end in Londen en dan nu eindelijk in Nederland. Dit wordt volgens mij genieten.

Vandaag ga ik eens flink uitpakken. Ga opruimen en een radiator ombouw in elkaar zetten.
Een radiator in de kamer krijgt nu de functie van een schoorsteenmantel.
 Ziet alles er weer netjes uit.

Even doorpakken.
Jullie ook???? doe het opgeruimd staat netjes.
Een fijne dag en tot morgen.


Geen opmerkingen: