zaterdag 7 juli 2012

7 juli

Het was hard werken de afgelopen week. 
Het was de week van het heggen knippen en de tuin bijwerken.

Ik wilde er eerst nog zoiets van maken maar heb het toch maar niet gedaan de heg had daar onvoldoende body voor.

Veel werk verzet en tevens overgegaan tot de aanschaf van zonnepanelen.
Deze worden geplaatst over een aantal weken. Wek ik mijn eigen energie op straks.
De subsidieaanvraag was een soort van de aanhouder wint en om twaalf uur in de nacht is het dan eindelijk gelukt. Dat zal ook wel goed komen hoop ik. Hoewel de overheid hierin ook weer aantoont zeer dominant te zijn en geen boodschap te hebben aan hun onderdanen. Met regels en een houding van je wacht maar en wij bepalen krijgen ze van mij straks een stem waar ze nog raar van opkijken.

En zo kwam het precies over.
Maar ik ben weer over mijn frustratie heen en ga weer genieten van alles om me heen en straks van mijn zonnepanelen hoop ik.

Geen opmerkingen: