woensdag 4 juli 2012

4 juli

Het reisverslag is afgelopen, nu proberen het gewone leven weer op te pakken. 
Sommige mensen zeggen dat en vragen dat ook. Ik heb enkele weken geleden tegen iemand gezegd het gewone leven komt nooit meer. Het leven na de Camino is anders geworden. Heb vaak na een vakantie van een paar weken dat ik wel eens een voornemen heb en dat na een paar dagen al weer kwijt ben. Maar deze reis en belevenis heeft zoveel met me gedaan dat ik anders ben gaan denken en leven. Hopelijk heeft mijn omgeving er niet veel last van, maar ik ben er zo rustig door geworden. Ik kan het verder niet onder woorden brengen, maar ik leef anders. Laat meer de dingen gebeuren en maak me minder zorgen over de dag van morgen. Helaas heb ik sinds ik terug ben al 4 uitvaarten achter de rug en komt er allerlei problematiek op je pad, maar ik kan het beter aan en los het makkelijker op. Ook van de dingen om me heen kan ik meer genieten. Zo ook van het afgelopen weekeinde. Een verblijf in een mooi hotel en een bezoek aan de Floriade. Het was een feest.
Home
Een verbouwd klooster in Deurne. Mooi gelegen, veel konijnen en een leuk dorp.


En dan de Floriade.

Wat een geweldig evenement. Je kijkt je ogen uit en eigenlijk is 1 dag veel te kort.
Maar goed van 10 uur 's morgens tot 20 uur in de avond is wel lang genoeg en daar moet je het dan maar mee doen. Een geweldig weekeinde.
Mensen een fijne dag. 

Geen opmerkingen: