dinsdag 24 juli 2012

24 juli

Het afbreken in huis verloopt naar wens.
Veel spullen worden ingepakt en verdwijnen in de kledingcontainer, stort of gaan naar de kringloop.
De buren hebben even gekeken en verbaasden zich er over wat voor een ruimte ik heb gekregen.
De buurvrouw kwam met een hele goede tip en daar ga ik me nu in verdiepen.
D.w.z. een schuifdeuren wand aanbrengen met binnenin een complete indeling.
Mocht even bij hun kijken en dat heeft me geïnspireerd.
Leuk dat mensen zo meedenken.
Bedankt maar weer.
Tevens bracht de postbode een leuke kaart Met de tekst:
Zeeuws,. Voor jou.
Mijn Camino maat uit Zeeland schreef me mooie woorden.
Marleen bedankt en sterkte met de ogen en de oogarts.
Kwam even weer in de stemming.
Mooi om even weer wat van je te vernemen.
Sorry er komt wel een beetje schunnige voorstelling in voor, maar het geeft op dat punt na dan aardig weer in vogelvlucht wat er allemaal gebeurt.
Groetjes, ik ga weer verder met opruimen en afbreken. 

Geen opmerkingen: