donderdag 12 juli 2012

12 juli

donderdag 12 juli
Opruimen om te kunnen klussen. Maar waar laat je het spul?
Weggooien kan ik nog niet.....te dierbaar......dan maar achter een opslagruimte aan om in huis ruimte te creƫren. Dat is snel gevonden, bijna bij me in de achtertuin. Op het industrieterrein zijn mooie boxen te huur.
Voor een jaar, krijg je ook nog 1 maand korting. Geregeld en het eerste er alvast heen gebracht, nadat ik het heb afgewogen of ik het echt nog wilde bewaren.

Dit geeft lucht en dan nu maar breken om nog meer ruimte te krijgen. Voor het eind van deze maand wil ik de kamer helemaal klaar hebben. Dat wordt aanpoten. Volgende week eerst energie opdoen door een weekendje weg naar Terschelling en een aantal dagen in het klooster in Megen. Dan kan ik er goed tegenaan en moet alles rond de 31e wel klaar kunnen zijn.

Geen opmerkingen: