vrijdag 20 juli 2012

20 juli

Vrijdag 20 juli. 
Dit wordt een mooie dag.
Vandaag ga ik het samenlevingscontract ondertekenen.
Ik ga samenwonen met Max. We hebben het besluit genomen om onze levens samen te delen.
Alles gaat in huis nog verder op de kop om er één woning van te maken van ons samen.
Dat wordt dus aanpakken.
Met alle energie van de afgelopen dagen die ik heb opgedaan moet dit een fluitje van een cent zijn.
We nemen er de tijd voor. 1-11-2012 moet het voltooid zijn.

Alles zal zijn tijd hebben en krijgen en wij gaan er samen iets van maken. 
jullie kijken
het ongeloof uit mijn ogen
zo dat ik terug voller zie.


jullie 
breken mij de mond
weer open,
na maandenlang verbeten zwijgen,
zodat ik 
weer rustig
zeggen kan
wat op mijn lever ligt
zonder er doekje om te winden.


jullie geven me weer lange armen
zodat ik jullie 
opnieuw durf te verwarmen.

een mens is niet gemaakt
om alleen te zijn!

Geen opmerkingen: