zondag 22 januari 2012

zondag

Al weer zondag, wat gaan die weken toch snel.
Terug kijkend op de afgelopen week, veel gedaan en veel geregeld.
De komende week ga ik mijn eerste stempel halen in mijn pelgrims paspoort.
Vrijdagmorgen op de koffie bij de pastoor van de parochie waar ik opgegroeid ben.
Als die er in staat, ga ik nog een stempel halen in Uithuizen en Zeerijp.
Vervolgens ga ik stempels verzamelen langs het Jabikspaad. De Friese route naar Hasselt.
Dan is het ook wel 15 april en ga ik echt op stap.

De spreuk:
Maar hij begreep wel één belangrijk iets:
beslissingen zijn niet meer dan het begin. 
Wanneer je er een neemt, 
duik je in feite in een machtige stroom,
die je meevoert naar een plek
waar je - op het moment van de beslissing - 
nog niet van gedroomd hebt. 




Mensen een fijne zondag.

Geen opmerkingen: