zondag 15 januari 2012

mijn reisschema

Na de vakantiebeurs in Utrecht en nog eens met de agenda in de hand heb ik een nieuw reisschema gemaakt.
Ik vertrek op 15 april om 8.13 uur vanaf station Haren en hoop om 23.33 uur aan te komen in Lourdes.
Daar wilde ik voor de wandeling naar toe en dat heb ik dan zo ingepast. 
Mijn opa is er een paar keer geweest en het lijkt mij een leuke plek om tot bezinning te komen en ook even te aclimatieseren.
Ga ik toch maar eens even het Ave Maria goed beluisteren.
In dit geval van Schubert.
In Lourdes blijf ik tot woensdag 18 april en dan vertrek ik om 8.59 naar St. Jean de Pied de Port. waar ik om 13.09 uur hoop aan te komen. Terwijl ik dit schrijf realiseer ik me dat ik op 18 april ook al weer een jaar geleden afscheid heb genomen van mijn werk en dus dan al een jaar met pensioen ben en ook een jaar van voorbereiding achter de rug heb. Waar is de tijd gebleven.
De volgende dag begin ik dan aan mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella waar ik hoop aan te komen op vrijdag 25 mei.
Dan wil ik vertrekken met de trein op zondag (eerste pinksterdag) 27 mei om 14.47 uur en hoop dan op maandag 28 mei aan te komen in Haren op spoor 2 om 17.22 uur.
Zo ga ik verder werken met dit schema ter voorbereiding.

In Genesis 12.1 staat:
De Heer zei tegen Abraham:
Trek weg uit je land, verlaat je familie, verlaat ook je naaste verwanten, 
en ga naar het land dat ik je zal wijzen. 


Lieve lezers en volgers een fijne zondag toegewenst. 

Geen opmerkingen: