woensdag 18 januari 2012

het is toch geweldig

André Kuipers zit op 400 kilometer hoogte ons te bekijken. Is het niet een geweldig idee?
Met dit mooie weer heeft hij een heldere kijk op ons als hij over vliegt met 8 kilometer per seconde. Als je zijn blog leest dan geniet hij van alles en doet hij zijn experimenten met volle overgave. Ik wens hem daar veel succes bij, maar ik sta liever met mijn beide benen op de grond.
Maar alle waardering voor het feit dat hij het doet en dat wij hier op aarde er ons voordeel mee kunnen doen.
268a3763268a3463268a3665-bahamasZonsopkomstcomet-lovejoy268a3599-tibetan-plateau-himalaya



De spreuk van de dag?
Het is een Ierse zegenbede!

Voor de reis wens ik je dat de weg je tegemoetkomt, 
de wind altijd in je rug is, 
de zon je gezicht verwarmt, 
een milde regen je lichaam verfrist. 
En tot wij elkaar weerzien 
moge God je koesteren 
in de palm van zijn hand. 


Ik vindt het mooie woorden. 

Geen opmerkingen: