vrijdag 13 januari 2012

countertenor

Ik werd gegrepen door de countertenor Andreas Scholl die te gast was bij Paul en Witteman.
De man bracht met zijn stem iets naar voren en wist duidelijk naar voren te brengen hoe dat tot stand komt.
Geweldig wat een mooi moment.
Hier een stukje wat hij zelf componeerde. Never again.
Zo ken ik een countertenor niet. Een lekker stukje jazz. Mooi gedaan.
Maar zijn Bach cantates zijn geweldig en daar kan ik zo mooi bij weg dromen.
Hij geeft hier een mooie impressie van ongeveer 9 minuten.
Dit is geweldig wat mensen kunnen doen.

Zoals beloofd hier nog een impressie van mijn bezoek aan de vakantiebeurs in Utrecht.




Och wat een drukte. In de trein was het maar goed dat ik in Groningen ingestapt was, kon je tenminste nog een zitplaats bemachtigen. Na Zwolle was dit niet meer mogelijk. In Amersfoort zeiden mensen tegen elkaar nou als er een noodstop is vallen we tenminste niet om. Zo was het opgepropt. Op het station van Utrecht was het een drukte van belang. Je kon gewoon de mensenmenigte volgen en kwam vanzelf bij de Jaarbeurs aan. Heb veel informatie verzameld over de Camino natuurlijk en vooral vervoersmogelijkheden naar Spanje en van Spanje. Denk dat het toch de trein wordt. En verder veel over treinen door Europa. Geweldig wat een mogelijkheden. Zoals de foto's hierboven aangeven werd ik ook gegrepen door de mooie inrichting en voorstelling van Thailand en Indonesië. Geweldig wat dit geïnvesteerd hebben in zo'n evenement.
Het is ook leuk om even een blik te kunnen werpen in een stukje van het grootste passagiiersvliegtuig van de wereld de Airbus A380.
 
Wat een comfort zeg.
Op de terugweg vernam ik van een trouwe bezoeker aan de vakantiebeurs dat het rustig was en dat er vrijdag en in het weekeinde heel erg druk zou worden. Nou ik wens de bezoekers veel sterkte toe. Ik vond het gisteren al heel erg druk. Maar goed het was leuk en ik zal mijn voordeel doen met de informatie die ik heb gekregen.


Spreuk van de dag is:
De zon schijnt nooit zo mooi als op de dag dat je op weg gaat.




Geen opmerkingen: