maandag 19 december 2011

theater

Vrijdagavond was het weer een theater avond. Op het programma stond "De Zangeres".
Er is al veel over te doen geweest in de media. Het leven van de Zangeres zonder naam wordt in deze muzikale onder de loep genomen. Volgens sommige mensen op een geheel verkeerde manier.
Ik vond het prachtig.
Jammer dat de zaal zo slecht gevuld was, maar we zaten op de eerste rij en kregen er verder niets van mee. Mary is al weer dertien jaar door. Ze werd goed gespeeld in het begin dacht ik nou dat weet ik niet, maar hoe verder de avond vorderde dacht ik steeds meer ze staat er weer.
Het hele gezelschap doet het fantastisch, volgens mij met heel veel plezier. Dat straalde er vanaf.
De liedjes Ach Vaderlief, Mexico, Dit is mijn leven, Nicosia kwamen allemaal langs en werden voortreffelijk gezongen door de artiesten, maar soms ook door de zaal. Iemand achter mij had haar hele lied boek meegenomen volgens mij,  want die zong alles zachtjes mee. Wat een belevenis. Leuk om dit even weer meegemaakt te hebben. Voor die lezer en volgers die niet meer weten wie Mary Servaes was hieronder een link. De Zangeres zonder Naam.
 Dit is de promo voor de muzikale.
Hier nog een paar liedjes van haar.




Zo dat is weer genoeg. Groetjes en tot morgen.

Geen opmerkingen: