woensdag 7 december 2011

regelen




Wat is wijs en wat moet je doen? De hele wereld zit vol met zaken die je moet regelen. De administratie kan ook geen dag blijven liggen of je ziet door de bomen het bos niet meer. Je moet overal alert op zijn, want anders is er wel weer iemand die je probeert een oor aan te naaien. De energiemaatschappij moet je van tijd tot tijd eens bekijken of je ergens anders goedkoper uit bent. Nou het heeft me heel wat opgeleverd en de nieuwe maatschappij bevalt me prima. De belastingaangifte komt er weer aan dus moet er nog snel even gekeken worden wat het beste uitgangspunt is voor het eind van het jaar. De verzekeringsportefeuille moet nagekeken worden wat wel en niet door moet gaan en onder welke conditie's enz.. enz.. Vergeet niet je abonnementen door te nemen. Want als je jaren lang lid blijft kost het je de volle pond en als je stopt krijg je aanbiedingen om het leven. Ja ja in tijden van crisis moet je alert zijn en op je strepen staan. Je provider van de computer bijvoorbeeld. Je krijgt een aanbieding en met die aanbieding bel ik naar mijn vaste provider. Krijg is als antwoord als ik zeg dat ik mijn abonnement wil opzeggen dat zij het ook kunnen. Nou dan vraag ik je. Heb ik lange tijd veel te veel betaald en als ik niets had ondernomen bleef dat ook zo. Dus tel maar op. Wees alert en blijf bij de les. Regelen en nog eens regelen. Soms wens ik wel eens dat ik in de rimboe woon en van dag tot dag leef.


 Maar ja welke dingen moet je dan allemaal regelen en wat kom je dan tegen. Nee wees tevreden.......en dat ben ik. Zo na deze mijmeringen wens ik jullie een fijne dag.

Geen opmerkingen: