zaterdag 17 december 2011

gewinkeld

Er is de afgelopen dagen flink gewinkeld door mij. Moest allerlei zaken kopen en ook mijn nieuwsgierigheid bevredigen. Zo zijn Max en ik vorige week zaterdag naar Leer geweest en hebben daar genoten van de kerstmarkt.
Zo zijn we die middag in Sappemeer geweest in de Sint Willibrorduskerk een bijzonder sfeervolle kerstmarkt.
En ben ik dinsdag naar Bunde en Aschendorff geweest en heb daar de winkels bewonderd. De sfeer is in Duitsland toch heel anders dan wij hier in Nederland rond kerst aanbrengen.
Het was leuk om dit zo te ervaren.
WeihnachtspyramideToch leuk zo'n kerstpyramideRathausstraße
en het wijnhuis was helemaal in kerstsfeer uitgedost.
In Sappemeer is die kerk toch wel een plaatje. de deur stond open en we werden hartelijk ontvangen met een glaasje gluhwein........heerlijk.
Sappemeer is ook mooi versierd....
Mijn fantasie slaat op hol.
Volgens mij zijn het patatzakken....maar het staat wel mooi.
Nou voor ik nog meer ga fantaseren. Tot morgen

Geen opmerkingen: