dinsdag 11 februari 2014

Sotsji

dinsdag 11 februari
Vandaag de 999e blog. Morgen is het de grote dag dan haal ik de 1000.
Sotsji is de titel van deze blog. Zou het dan toch helpen dat de Koning en Koningin in Sotsji zijn.
Staat Nederland zomaar bovenaan in het medaille klassement. 
Niet voor lang, maar toch. 
Volgens mij hebben ze en vooral die Rutte lang om geslijmd met die Poetin en die heeft alles weer eens naar zijn hand gezet. Zie zal het zeggen. 
Nou ik ben wel blij voor de sporters dat ze zo genieten en zich uitleven. 
Vandaag ook maar weer eens even kijken hoe het allemaal gaat verlopen. 

Gisteravond was de jaarvergadering van de Vereniging van Eigenaren en alle eigenaren waren vertegenwoordigd. En de vergadering verliep in goede harmonie. We hebben diverse besluiten genomen en dat geeft een goed gevoel. 
We kunnen als bestuur weer aan de slag. 
Dat gaan we dan ook doen. 
Ik ga vandaag ook even flink aan de slag in de tuin. De container moet morgen bij de weg en die is nog niet gevuld en er staat nog het een en ander in de tuin wat wel opgeruimd kan worden. 
Maar nu kijk ik naar buiten en zie dat het is begonnen te regenen. Dus maar even afwachten hoe het vanmiddag verder gaat. Anders heb ik morgenochtend nog een kans. 
Ik wens de sporters veel succes in Sortsji en jullie allemaal met het kijken en genieten van hun prestaties. 


Dit is het pretpark voor de sporters en Poetin.

Zo de schaatsenrijderswals van Andre Rieu kan er nog wel bij helpen misschien. 

Geen opmerkingen: