zaterdag 8 februari 2014

bezoek

zaterdag 8 februari
We krijgen bezoek van Dick en Jozé uit Venray. Wordt vast gezellig dit weekeinde.
De olympische spelen zijn begonnen en de komende dagen zullen hier dan ook in het teken staan van de sport. De opening hebben we wel bekeken, maar ik met gemengde gevoelens.


Als ik die Poetin zie en dan onze delegatie vanuit Nederland dan moet ik me inhouden.
Stelletje slijm jurken dat ze om willen gaan met die man.
Die gaat nog veel ellende in de wereld brengen.

Hier een overzicht voor het geval je er heen zou willen.
Ik zou het niet doen. Zag gisteren een artikel in de krant over een man die al kaartjes had besteld en er nu vanaf wilde. Want voor een paar dagen verblijf daar moest hij al bijna ³€ 3000,00 betalen.
Dat werd hem toch even teveel en dus konden mensen nu zijn kaartjes kopen via Marktplaats.
Niemand had belangstelling.
Ik ook niet. Ga wel kijken voor de TV.
 Toch wel iets waar Nederland trots op mag zijn. Een Nederlander heeft dit ontworpen.

Veel plezier allemaal. Tot morgen. 

Geen opmerkingen: