zaterdag 25 mei 2013

te laat

zaterdag 25 mei 
Het was vanochtend een drukte van belang.
Op tijd uit bed. Max moest naar de kapper had een afspraak om 8.30 uur.
Ik wilde soep koken en had de ingrediënten niet. Dus op de fiets en spullen gehaald.
Vervolgens het oud papier bij de weg. En toen.......o jee het is al 9.30 uur.
Mijn volgers hebben nog geen blog.
Dus achter de computer en eens kijken waarover ik zal schrijven.
Bij het opruimen van het oud papier vond ik een krant met het programma van dinsdag a.s.
Dan komen de Koning en Koningin in Groningen en Drenthe.
Had het programma nog niet gezien.
Had al een afspraak gemaakt voor dinsdagochtend maar die heb ik gauw verplaatst naar maandag.
Max en ik willen er heen.
Het paar wordt ontvangen op het provinciehuis en vervolgens maken ze een wandeling door de stad.
Vanaf het provinciehuis naar het bordes van het stadhuis met een aantal tussenstops Van 9 tot 10 zijn ze daar mee bezig en dan reizen ze naar Leek en vervolgens naar de provincie Drenthe.
We gaan langs de kant staan en gaan ons vergapen aan het Koninklijk paar.
 
Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag toe en ga snel aan de koffie en verder met koken. Groentesoep en hutspot.

Geen opmerkingen: