zondag 19 mei 2013

Nobel

zondag 19 mei
Zondag.....eerste pinksterdag.
Overdenking. Vroeger toen mijn ouders nog leefden wat het altijd een feest.
We gingen met de hele familie op stap en later wat het een vast ritueel dat mijn ouders weg gingen met de auto en caravan en wij telefonisch te horen kregen waar ze zaten en dat we konden komen en zij al een kamer hadden gereserveerd. Het was altijd heel verrassend waar we kwamen maar wel leuk.
Dat is niet meer maar nu zitten we dan op het mooie eiland Ameland en kunnen we deze herinneringen koesteren.
Vorig jaar liep ik alleen op weg naar Santiago mijn 33e dag. Alleen op weg naar Arzua met een dreigende onweersbui boven mij.

En nu lopen we in Nes. We nemen een kopje koffie met een Nobeltje.
Het drankje van Ameland.


Ter afsluiting een stukje Gregoriaans vanuit Tirol.

Geen opmerkingen: