donderdag 23 mei 2013

de Mazda CX 5 TS-2.0

donderdag 23 mei
Vanochtend om 10 uur nemen wij onze nieuwe bolide in ontvangst.
We hopen er jaren plezier van te hebben.


Echt een auto voor twee levensgenieters volgens mij.
Het kenteken is al bekend:  7-KKR-60
Morgen laat ik wel wat foto's zien hoe wij hem in ontvangst nemen.
Het lijkt op deze foto wel of ik achter het stuur zit maar dat is niet het geval.
Verder hebben we gisteren de Mazda 6 leeg gehaald en schoon gemaakt en die leveren we er tegen in met een zak geld en dan is de auto van ons.
De tuin is ook nog even verder aangepakt en alles begint zich langzaam maar zeker te ontwikkelen.
Hopelijk krijgen we een mooie zomer en kunnen we er flink van genieten.
Hopelijk blijft ons een ongeluk bespaart en rijden we lekker en tevreden over de wegen.
Vorig jaar was het mijn eerste dag in Santiago na een lange voettocht en om 12 uur was het genieten van de imposante Botafumeiro. Die zal ik nu ook even laten zwaaien over de nieuwe auto dat brengt vast geluk.

Tot morgen 

Geen opmerkingen: