dinsdag 28 mei 2013

candy crush

dinsdag 28 mei
Heb ik me laten verleiden om een spelletje te gaan spelen via Facebook op de computer.
Nou het is me toch een partij verslavend. De eerste minuten schoot ik door naar een paar niveaus. Maar daarna bleef ik steken op niveau 14 en dan kun je vrienden vragen of ze je helpen of eventueel bijkopen.
Nou dat laatste nooit van zijn leven natuurlijk.
Dus dan ben je dood en moet je weer wachten tot je weer tot leven komt.
Nu ik het opschrijf denk ik "hoe gek ben je"
Maar goed ik zal niveau 15 halen dat staat zo vast als een huis.
Kopen doe ik niet, dus dan maar wachten of kijken of mijn facebook vrienden en vriendinnen me helpen.
Het is wat in deze tijd.
Een ding is mooi meegenomen het was gisteren prachtig weer en ik heb er van genoten ondanks het spelletje op de computer.
En dan vandaag op naar Groningen.
Maxima en Willem Alexander komen voor het eerst als Koningin en Koning naar Groningen en Drenthe.

Ik zie ze al staan op het Martinikerkhof
Wij gaan met de bus van 8 uur om ons langs de route op te stellen.
Dit willen we live meemaken.
Kijken of het gaat lukken om een paar foto's te schieten.
Als het gelukt is zal ik ze morgen plaatsen.
Voor nu een fijne dag toegewenst.
Groetjes 

Geen opmerkingen: