dinsdag 7 mei 2013

Zonnige dag

dinsdag 7 mei
Het zal een zonnige....zomerse dag worden.
Dus wat gaan wij doen?  Naar de Keukenhof.
Kijken of die tulpen nu wel in bloei staan.

Wat deed ik vorig jaar op 7 mei?

Dat was Marleen en mijn 21e dag op de Camino.
Het was een rustdag in Leon. We hebben de stad verkent en zijn mensen van eerdere dagen tegengekomen.
Zo ook een Antwerpenaar die enkele dagen er voor bijna niet meer kon lopen. Hij had een injectie gehaald in zijn ontstoken voet en moest nu drie dagen rusten. Maar hij wilde verder want vond een stad niet leuk en wilde het platteland opzoeken. De man wist niet goed wat hij wilde.
Wij hebben deze dag doorgebracht met de stad goed bekijken.
Vanuit een restaurant met uitzicht op een verkeersplein.


De drukke straten van Leon

Ooievaars broeden daar overal, zelfs op monumenten voor ons hotel.

De markering voor de camino met mijn voeten even in andere schoenen.

Kreeg vorige week nog kaarten van iemand terug die ik had gestuurd. Een feest van herkenning zo ook dit geweldige hotel....wat een gebouw. Wij staan weer met de benen op aarde in Nederland.....het Groningerland. 
Gisteren de Cabrio weer terug gebracht en nu wachten op onze nieuwe aankoop. 
Is het geen plaatje? Deze droom wordt binnenkort werkelijkheid. Nog een paar nachtjes slapen. Ik droom nog even verder. Jullie ook allemaal fijne dromen toegewenst. 

Geen opmerkingen: