zondag 26 mei 2013

Eemshaven

zondag 26 mei
Even terug kijken op de afgelopen week.
We kwamen helemaal voldaan terug uit Ameland op tweede pinksterdag.
De tuin lag er keurig bij en thuis zag alles er ook goed uit. Met dank aan de buren.
Vervolgens hebben we ons opgemaakt voor de nieuwe auto en dat kwam donderdagochtend allemaal prima voor elkaar. Hij stond start klaar voor de zaak en we zijn als blije rijders gaan toeren. De eerste 200 kilometers zitten er inmiddels op. We zijn er nog steeds mee in onze nopjes.
Vandaag gaan we naar de Eemshaven daar hebben ze allerlei festiviteiten. Maar het moet wel een beetje droog zijn.
  Even vanuit de lucht bekeken. Links in de hoek moeten we zijn op het terrein van de veerboot naar Borkum.
Eemshaven Scheepvaart

Vorig jaar liep ik rond in Santiago en maakte ik me op om de terug reis te aanvaarden.
Op zondag toen eerste Pinksterdag 's middags in de trein en op tweede Pinksterdag weer uitstappen in Haren waar ik na 27 uur aankwam en een hele grote groep me stond op te wachten.
Wat een verrassing.


Dit is allemaal geweest. Hier denk ik mijn hele leven aan terug volgens mij. 
Ter afsluiting een stukje camino in plaats van gregoriaans. 


Geen opmerkingen: