woensdag 6 februari 2013

6 februari

woensdag
Tijd om naar de kapper te gaan.
Of ik een beetje knapper wordt laat ik graag aan anderen over ter beoordeling.
Ik vind het wel lekker als het haar kort is en lekker gemakkelijk ook nog.
Na dit bezoek aan de kapper gaan Max en ik aan de loop.
Boodschappen doen......heb een prijs gewonnen met een puzzel en we kunnen voor 25 euro iets kopen bij de slager. Als we dat weer binnen hebben gaan we aan de kook. Er moet vandaag een lekker potje worden gekookt. Prei met aardappelen en een lekker stukje vlees. Met een heerlijk toetje wat dat ook mag zijn.
Het was gisteren ook een geslaagde dag. Max zijn oud collega moet ik nu zeggen had aangegeven dat de foto's van zijn receptie op een CD gebrand waren. Max wilde zijn bonnen, geld e.d. inruilen voor spullen om straks te kunnen wandelen. Dus wij naar Groningen om daar bij Bever sport inkopen te doen en dat is gelukt.
Mooie wandelschoenen gekocht met sokken en een paar t-shirts. Geweldig hoe alles verliep.
Vervolgens naar de Vodafone winkel geweest om daar mijn nieuwe mobiele telefoon beter te laten instellen.
Ook dat is gelukt en de oude kon ik dan aan Max geven opdat die ook wat moderner kan bellen.
Nou wonder boven wonder heb ik dat ook nog voor elkaar gekregen.
Dus Max kan nu HTC bellen met een modern scherm e.d.
Moet nog even wennen, maar oefening baat kunst zeg ik altijd maar.
Dus de pensionado's kunnen modern op stap met een moderne mobiel.
zo deze kan wel in de prullenbak. Nee hoor we hebben er nog wel een goed plekje voor.
We moeten aan het opruimen er liggen te veel mobieltjes die inmiddels afgeschreven zijn.
Een fijne dag allemaal en tot morgen.

Geen opmerkingen: