zaterdag 23 februari 2013

23 februari

zaterdag

De spreuk van de dagkalender luidt:

Klanttevredenheid is cruciaal. 
Ik heb ergens gelezen dat een positieve ervaring 23 keer wordt doorverteld. 
Sindsdien laat ik 25 medewerkers 10 bezoekers per dag aangenaam verrassen.

Wij zijn gisteravond ook heel erg verrast door het personeel van de Scharmerhoeve.
We werden keurig bedient en met veel service in de watten gelegd.
Iedereen was heel tevreden.
Kijk maar wat een heerlijk gezelschap

 en ik heb weer wat geleerd.
Van Danisha de dochter van één van de collega's van Max heb ik unblock me leren spelen.
Geweldig wat leuk.
 Het eten was fantastisch.


Een kleine greep uit het menu. 
Iedereen ging voldaan huiswaarts en wij waren rond 23 uur ook weer thuis. 
Vervolgens dit blog gemaakt en toen naar bed om heerlijk uit te slapen. 
Vandaag even de kilo's er weer aflopen. Waarschijnlijk wordt het een wandeling heen en weer naar Hoogezand. 
Een fijne zaterdag allemaal. 


Geen opmerkingen: