vrijdag 3 augustus 2012

3 augustus

De kasten inbouw is gegund. Ik voel me net een ondernemer als ik dit schrijf. Maar zo is het niet hoor.
In september wordt de kamer helemaal ingericht en komt er een nieuw plafond in en een plavuizen vloer. Vervolgens wordt de kastenwand geplaatst. Voor die tijd moet ik de muur gesausd hebben en het oude plafond er uit gesloopt en ook de vloerbedekking verwijderen. Nou dat gaat in de planning lukken.
Het worden drukke weken. Want op woensdag 22 augustus worden de zonnepanelen aangebracht en dan als vrij snel daarna de kastenwand. Daar tussen door is het verven en behangen voor mij.
Er komt toch een ruimte in huis. Alle kasten bijna doorgeploegd en alles wat niet meer gebruikt wordt naar de kringloop, stort of kleding container gebracht. Heerlijk om te doen en op dit moment heb ik ook geen last van alles nog een doornemen en bekijken. Kan het eigenlijk heel makkelijk weg doen. Bij grote twijfel gaat er ook af en toe nog wat naar de opslag.
Nou zijn jullie weer op de hoogte van de voortgang.
 O wat zou het fijn zijn als er zulke honden bestonden. Had ik mijn grasmachine ook niet steeds vol vuiligheid.
Hij ruimt op, maar ik ruim andere spullen op.
Groetjes 

Geen opmerkingen: