zaterdag 25 augustus 2012

25 augustus

Zo al weer zaterdag, wat een week. Op alle fronten zeer geslaagd. Vorige week zaterdag een heerlijk dagje aan zee, zondag lekker geluierd in de zon en als dat te warm werd dan maar onder de airco. Alle dingen die op marktplaats gezet zijn zijn verkocht. Leuke mensen ontmoet je daarmee. Hoewel er ook zijn die veel beloven en niets doen. Dus afspraak gemaakt en men komt niet opdagen. Jammer hoe zulke mensen de zaak verpesten. Maar ook veel mensen die heel blij waren met de spullen en als overwinnaars huiswaarts gingen.
Ik blij dat ik het kwijt was en zij blij dat ze het hadden. Als mensen het niet zo breed hebben en willen je spullen graag hebben dan geeft het mij ook een goed gevoel. Doe ik dit liever dan het aan de kringloop te geven. Dat kan altijd nog. Volgende week weer een nieuwe slag er komt nog heel wat op het net.
Verder flink opgeschoten met het verven en sausen maar ben helaas niet klaar. Maar er is nog tijd genoeg dus dat komt helemaal goed. En ja dan die zonnepanelen.

Ze liggen er en je ziet er haast niets van als je over straat loopt of in de tuin zit. Het is wel een hele installatie en het is bijna niet zichtbaar. Tot nog toe heeft het al 35 kwh opgeleverd. Heb mijn voorschot op de energierekening gelijk verlaagd met € 40,00. Dat is dan weer kassa. Vandaag even rustig aan en lekker koken. Met dit weer wat is voorspelt zou je snert gaan koken, maar ik hou het bij stamppot rauwe andijvie met een speklap.

Verder de krant goed doorpluizen en een wandeling maken.  Dan op naar de zondag, daarover morgen meer. 
Groetjes        

Geen opmerkingen: