dinsdag 28 augustus 2012

28 augustus

Wat hadden ze dit graag gezien. Ik denk dat mijn ouders het geweldig zouden vinden om te zien hoe ik de zaak aan het opknappen ben. Maar helaas ze zijn er niet meer. Gisteren vertelde ik over de steen.
Zij....mijn ouders hebben ook heel wat stenen verlegd. Zij waren keien, hebben zich helemaal ingezet voor de opvoeding van mijn broer en mij......ons zou het aan niets ontbreken......daar hebben ze altijd voor gezorgd. Van hun nalatenschap heb ik zonnepanelen gekocht en op die manier krijg ik alle dagen eigenlijk nu energie van hun en denk ik ook aan hun. Maar er is een lied die zo treffend weergeeft dat je geen kind meer bent als je je ouders verliest. Ik moet er vaak even naar luisteren.
Karin Bloemen zingt het zo prachtig.
Zo ik ga weer aan de slag. De laatste punten op de i zetten.
Daarna kan de verhuizing in gang gezet worden.
Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: