dinsdag 21 augustus 2012

21 augustus

Zo vandaag achter een nieuwe bril aan. Ben ik gisteren met mijn lompe voeten boven op mijn bril gaan staan.
Glas aan diggelen en het montuur is nog een stukje verwrongen metaal. Wat ook stom om je bril even op de grond te leggen vervolgens vergeten dat hij daar lag en ja hoor ik ga er boven op staan.
Dus dat wordt de komende dagen op de tast door het leven. Gelukkig heb ik nog een leesbril, maar door de opruim woede weet ik niet waar mijn reserve bril is. Nou weer genoeg geleuterd.
Om 9 uur naar de kapper en dan naar de opticien.
Daarna wellicht nog een paar deuren verven. Het wordt zo mooi allemaal.
Ik ben er blij mee.
 

Welke moet het nou worden? Dat is de vraag en morgen is het een weet.
 Nou dit gaat niet lukken.
Ik neem een kort kapsel.
Tot morgen. 

Geen opmerkingen: