donderdag 23 augustus 2012

23 augustus

Het is gelukt en het werkt als een tierelier. Wat een bedrijf. Ik hou van afspraak is afspraak en dat was hier ook het geval. Om even voor 8 uur waren de manschappen er en ze werkten aan een stuk door met als gevolg dat alles in werking werd gesteld rond 11 uur. De mannen zij weer vertrokken om 11.30 uur.

Vervolgens ben ik begonnen om de garage verder op te ruimen en alles klaar te zetten voor morgen wat weer naar de stort kan. Het ziet er weer spik en span uit.
Daarna maar eens even in de hangmat gaan liggen om te genieten van het zonnetje.

Dat doet een mens goed.
Elektrisch opwekken met de zonnepanelen en ik middels mijn huid vitamine D opnemen.
Zo heeft iedereen wat.
Vandaag verder met verven en sausen, de hal wordt vandaag afgewerkt.
Daarna nog de kamer en keuken maar dat is niet zoveel werk.
In de hal met zijn 6 deuren en een behoorlijk stuk wat moet worden geverfd en waar eigenlijk al lange tijd niets aan is gedaan was het meeste werk.
O wat knapt alles inclusief ik hier van op. Het is een lust om door het huis te lopen zo schoon en opgeruimd alles is.
Ik geniet.

Geen opmerkingen: