woensdag 22 augustus 2012

22 augustus

Woensdag 22 augustus.....dit wordt een rib uit mijn lijf vandaag.
De zonnepanelen worden geïnstalleerd.
Zo zal mijn plat dak er vanavond uitzien.
Dan de zon en ik zal voortaan mijn eigen elektriciteit opwekken.
Afwachten of alles wat is beloofd ook uitkomt. Maar wat nog belangrijker is, wat ik zelf heb bedacht.
Ik denk maar zo, de eerste investering is groot maar als het 25 jaar meegaat, dan verdient het zich zo terug.
De eerste 650 euro aan subsidie heb ik reeds ontvangen en dat is toch ruim 10% van de investering.
Zoveel rente krijg je niet bij de bank.
Dan nog eens ongeveer 50 euro per maand wat ik minder aan energiekosten hoef te betalen.
Ik hoop dat ik er lang met Max van kan genieten.
 Zonnepanelen op plat dak
Ja dat zongen Acda en de Munnik.
Mensen een fijne dag allemaal. Morgen laat ik wel weten of het gelukt is.
Wellicht krijgen jullie een ander beeld....zonne energie.......??????   !!!!!!

Geen opmerkingen: