maandag 27 augustus 2012

27 augustus

Het weer viel gisteren toch nog wel mee. Dus zijn we naar het vliegveld Eelde gegaan. Daar waren rondvluchten met een Dakota. Mooi om zo'n vliegtuig te zien naast de moderne vliegtuigen die ook klaar stonden om te vertrekken. Aan het eind van de landingsbaan kun je zo mooi zien hoe ze zich de lucht in werken.

een Boeing 737-800 van Ryanair
Prachtig, vervolgens eens gaan kijken hoe het staat met de verlenging van de baan. Ze zijn al druk bezig. Wegen worden afgesloten en omgelegd. Bomen zijn omgelegd. Grond wordt verzet. Ja het gaat er nu van komen. Arme mensen in Donderen en omgeving. Het gaat straks met die grote vliegtuigen donderen in Donderen. Maar alles wendt zo ook dit hoop ik. Bij mij zal het ook meer overlast geven. Hoewel ik kilometer van het vliegveld af woon lig ik wel onder de aanvliegroute en met grotere vliegtuigen en meer vlieg bewegingen zal het wel drukker worden in het luchtruim boven Kolham. Daarna nog even in de omgeving van Norg rond gereden en genoten van al het moois wat ons landje te bieden heeft.
Maar nu is het maandag, ik ga weer aan de slag om het huis een compleet nieuw gezicht te geven.
Eerst schuren en dan de zaak afnemen en deuren verven. Vanmiddag rust en zaken op internet zetten voor de verkoop. De laatste dagen wordt ik heel bijzonder, nogal eens getroffen door een mooi lied.
Hij wordt op diverse momenten op de radio gedraaid. Diverse artiesten hebben hem gezongen, maar de uitvoering van Stef Bos treft mij erg. Het geeft zo treffend weer het leven van een mens. Ik haal er veel uit. Mooi gedaan Stef.
En dus ga ik ook weer verder met mijn steen die ik verleg.
Mensen een hele fijne dag toegewenst. Verleg je steen ook maar.
Groetjes 

Geen opmerkingen: