woensdag 15 augustus 2012

15 augustus

Het valt tegen. Het verven kent tegenslagen, omdat ik niet deskundig ben.
Ga ik een radiator spuiten met een radiatorlak en denk een meter in omtrek is voldoende.
Komt er een spuit nevel vanaf die de hele hal een grijze waas heeft gegeven.
O wat een werk om dat weer weg te krijgen.
Wil ik de naden wegwerken tussen de gipsplaten en krijg ik dat niet dicht. Ben ook geen stukadoor, maar volgens de verpakking is het een fluitje van een cent. Maar goed dan duurt het maar wat langer goed zal het komen.
Oefening baat kunst zullen we maar zeggen.
De radiator wordt nu met de kwast bijgewerkt en dan komt het ook wel goed.
Ik ga weer verder.
Een fijne dag allemaal.
 Had ik hier maar beter naar gekeken.
Mijn neus plak nog. Volgens mij ben ik van binnen ook gelakt.
Bah wat vies.

Geen opmerkingen: