maandag 1 juli 2013

sterfdag

maandag 1 juli
Het was gisteren twee jaar geleden dat mijn moeder overleden is.
Wat gaat de tijd toch snel. Het is net of het gisteren gebeurt is.
Nooit meer haar stem te horen of even een compliment of een advies.
Het went nooit, maar ik zal het er wel zonder moeten doen.
Karin Bloemen zingt het zo mooi......Geen kind meer........
En dat is zo.....ik ben nu geen kind meer.
Vandaag steek ik een kaarsje op en ga ik naar het kerkhof om even stil te staan bij het graf en die even weer van verse bloemen te voorzien. Tevens maak ik het graf schoon van mijn groot ouders want die verdient ook even een schoonmaak beurt.

Verder vandaag maar eens even weer door de tuin het gras moet hoog nodig gemaaid en alles moet even weer worden bijgewerkt.
Later op de middag naar Groningen voor de tweede cursus voor Uitvaartwensenconsulent.
Kijken wat daar voor nieuws tot mij komt.
Dan is de dag al weer voorbij.
Hopelijk hebben we een beetje mooi en droog weer. Een fijne dag allemaal. 

Geen opmerkingen: