dinsdag 23 juli 2013

Kolham

dinsdag 23 juli 
We zijn weer thuis en dat voelt goed. Even rust en tot ons zelf komen.
Ook jammer dat Youp niet meer bij ons is. Hij kon zo ondeugend zijn maar ook zo lief.
Met zijn trouwe ogen je even aankijken en zo zitten te smeken om iets lekkers.
Ook even zo ondeugend kijken van zal ik jullie eens even plagen en dan gauw een kussen van de bank graaien en er heftig mee lopen schudden. Natuurlijk verwachtende dat je er achter aan loopt.
En dan maar rennen. Wat een belevenis.
Maar we moeten het zonder hem doen en dat is ook een zorg minder.
Vandaag is Janny jarig. We gaan dus op verjaardagsvisite in Wagenborgen want daar woont Janny.
Ga ook nog snel even op Facebook Daniëlla feliciteren de dochter van Vera mijn goede vriendin.
Zij is vandaag 16 jaar geworden. Hierbij feliciteer ik Janny met haar 68e en Daniëlla met haar 16e.
Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ze jarig waren, maar het is toch heus al weer een jaar dat voorbij is.
Zelf ben ik al weer twee jaar geleden gestopt met werken en ik kan het me haast niet voorstellen.
De tijd vliegt voorbij.

De spreuk van de dag dan maar:

Weinig dingen zijn succesvol geworden door impulsiviteit, maar de meeste door rustig en voorzichtig beraad. 

Dit is wel een mooie voor de huidige regering. Ze zijn nu op reces en zullen wel in de zon liggen bakken, maar ze moeten er nog maar eens over nadenken.

Wat mij betreft vallen ze zo snel mogelijk want ik vindt het een ramp.

Wij gaan op het verjaardagsfeestje van Janny, Groetjes



Geen opmerkingen: