zondag 9 december 2012

9 december

Zondag
Het begin van een nieuwe week.
De afgelopen week was druk en bijzonder.
Ik voel me al een poos niet zo goed op de proef met de medicijnen.
Ik denk dat de spuit mij niet goed bekomt. Heb allerlei klachten die ik voordien niet had.
Dus maar eens aan de bel getrokken. Het instituut heeft direct actie ondernomen en ik heb bloed gegeven om te bekijken wat er aan de hand is. Ook ben ik gestopt met de spuit.....ik denk dat het daar van komt.
Over 14 dagen ga ik voor een algeheel bloedonderzoek en dan zal blijken hoe het zit.
Denk wel dat ik ga stoppen......dat is het besluit die ik de afgelopen week bijna zeker heb genomen.
Ik heb een gezond lichaam en dat wil ik graag nog een poosje zo houden.

En dan ....ja Sinter klaas.
Hoe veranderd een pelgrim in Sint. Kijk hieronder maar.










En nu is de Sint weer de pelgrim. 
Nog een beetje apart maar dat zal ook wel zo blijven. 
We gaan weer een nieuwe week in en leven zo naar de kerst toe. 
Het kerstmenu is al bijna klaar in mijn hoofd. 
Moet nog even verder broeden. 
Maar volgens mij wordt het wel lekker.
Ter afsluiting voor vandaag weer een stukje gregoriaans.
Het AVE MARIS STELLA.


Een fijne zondag gewenst en tot morgen om 8 uur. 


1 opmerking:

j.deklerk1@chello.nl zei

Hallo Albert
Ik blijf je volgen
Ik heb op de zonnebloem leren kennen als zeer aangenaam mens
jan
mps de zonnebloem