vrijdag 14 december 2012

14 december

Vrijdag
Max knapt op, maar zelf vindt hij van niet. Hij strompelt door het huis en kreunt en steunt wat.
Is bang dat hij straks niet meer kan lopen enz. Nou ik pak hem wel aan. Zachte heel meesters stinkende wonden is het spreekwoord. Dus lopen en proberen om de rug weer recht te krijgen.
Volgens mij is hij bang dat de wond weer open scheurt. Nou die is goed gehecht. Het is ook wel een jaap van ongeveer 12 cm. En wat wil je dan, het is nog maar 3 dagen geleden dat ze in zijn buik zaten te wroeten.
Ik ben van mening dat het heel goed gaat.
Maar hij komt voorlopig nog niet weer aan het werk als het aan mij ligt.
Maar ja hij is eigenwijs. Dus we wachten af.
Dat was maandag
 Hier hoort hij op het moment tussen.
 zo gaat het volgende week wel weer denk ik......nou?

Ik zal zorgen dat hij beter wordt en met zijn medewerking komt het helemaal goed.
Een fijne dag allemaal.
Groetjes en tot morgen. 

Geen opmerkingen: