vrijdag 21 december 2012

21 december

vrijdag
Het einde van de wereld wordt wel gezegd en geschreven.Maya
Maya

Ik geloof het niet, dus ga ik fijn verder met de voorbereidingen voor Kerstmis. 
Maar ......
Eerst naar het ziekenhuis met Max. Hij moet voor controle naar de cardioloog.
Gisteren zijn we nog naar het Martini ziekenhuis geweest om zijn wond te laten controleren. Alles is nog erg dik en zeer pijnlijk. Maar dat kon nog wel 3 weken duren. Vroeger haalden ze het vocht wel weg, maar die ingreep kan weer een infectie geven dus laten ze het liever zo en dan verdwijnt het t.z.t. wel. Maandag a.s. wil Max weer proberen te werken. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Boodschappen doen voor de kerst. Wat ik nu alvast kan halen, de rest komt maandag.
Voor het weekeinde nog even het een en ander uitproberen. Voor morgen ga ik een gevuld brood maken. Laat nog wel weten of het gelukt is. Dat wilde ik vandaag doen, maar dat gaat niet lukken.
Maandag ga ik dan de spullen voor de kerstdagen kopen wat ik vandaag nog niet heb gehaald.
Janny komt op bezoek.
De kerstboom wordt al onrustig......niet van Janny hoor maar van al die drukte.
 Zo de lichtjes branden al en alles komt zo op zijn plaats.
Nog even een gezellig muziekje op en daar gaan we dan het weekeinde in.
Ach wat een leuk filmpje uit het bos.
Fijne dag allemaal. Succes met alle voorbereidingen. 

Geen opmerkingen: