donderdag 27 december 2012

27 december

donderdag......3e kerstdag.
Max even naar zijn werk gebracht, hij gaat het weer proberen. Belt als het niet meer gaat en dan haal ik hem weer op. De krant er bij een kopje koffie en nog even na genieten van de kerst het was gezellig. Het kerstlied van 2012 maar even opzetten.
Er is een roos ontsprongen.
Dit is een Duitse uitvoering Es ist ein Ros entsprongen. Vind ik mooier als in het nederlands.

Een koor uit Dresden zingt het ook zo prachtig.
De derde kerstdag kan dan ook gezellig zijn. Hoorde op de radio dat ze de 2e af willen schaffen. Ik wil er nog wel een bij en gelukkig kan ik dat zelf regelen.
Ik wilde aan de slag met de tuin. Moet takken verwijderen en wat rommel op ruimen. Maar dat doe ik de volgende week wel ik ga lekker genieten vandaag.
Een fijne dag en tot morgen. 

Geen opmerkingen: