zondag 2 december 2012

2 december

Zondag
Na een week Zonnebloem was het even bijkomen en heb ik me uitgeslapen. Om 9 uur opgestaan en ik voel me weer fris en fruitig. O wat was het een geweldige week. Ben gisteren thuis gekomen en heb gelijk alle 300 foto's bekeken samen met Max. Het was voor mij nog even nagenieten en voor Max verbazing hoe het er allemaal uitzag.
Zolang als ik in staat ben wil ik voor deze organisatie vrijwilligerswerk doen.
Het is fantastisch zoveel zorg er voor je is als vrijwilliger. Kom je thuis heb je al weer een welkom thuis mail.
Als aandenken kregen we allemaal nog een aardigheidje een Sneeuw mannetje met een mooie kaart er aan met een kerstwens en een gedicht van Toon Hermans.

Waarom?
Daarom hebben wij die handen en die armen, 

Om als het koud wordt rond het hart, 

elkaar te (ver)warmen. 

Dit zijn toch mooie woorden.


Heel veel dank voor jullie warmte en inzet!
Onze gasten hebben genoten.
Fijne feestdagen en een goed 2013.
Jeannette, Ria, Tineke, Engelina en Gerben. (het Team)

Ik wil de Zonnebloem bedanken voor de zorg en aandacht die ik heb gekregen.
Ik ga aan de koffie met een lekker stukje gevulde speculaas.
Even niet afwassen vandaag.
Vanmiddag even een flinke wandeling door het mooie Kolham.
Even genieten in het gewone leven.

Ter afsluiting het zondagse ritueel een stukje Gregoriaans.
Een fijne zondag allemaal en geniet van het leven het duurt maar zo even.



Geen opmerkingen: