dinsdag 11 december 2012

11 december

Dinsdag
De vlag hangt er goed bij. Max is om 7.15 uur opgenomen en er is direct bloed afgenomen om te kijken of zijn waarden goed waren. Dit met het oog op de bloedverdunners die hij sinds vrijdag moest laten staan.
Het bleek goed en rond 8.30 uur werd hij klaar gemaakt voor de operatie. Rond 9.30 uur is hij geholpen.
Om ongeveer 13 uur ben ik gebeld dat alles naar tevredenheid was verlopen en dat ik hem kon komen halen. Toen ik aankwam was zijn verhaal dat het hem wel tegen was gevallen. Veel mensen hadden gezegd dat het een fluitje van een cent was, maar tijdens de operatie had hij veel pijn gehad. Met als gevolg dat de anesthesist hem een lichte narcose had gegeven.
In bed leek hij een hele piet. Hij had al wat gegeten en moest nu wachten tot hij kon plassen.
Dat bleek later het geval en zo mocht hij om 15.30 uur naar huis.
We waren rond 16.15 uur thuis. Hij schuifelde naar binnen en heeft zich in een stoel genesteld.
Toen kon mijn taak als broeder beginnen.
De nodige etenswaren klaar gemaakt en de medicijnen.

 Nou ik doe het graag en de eetlust was ook al weer terug.
Om 21 uur heb ik hem in bed gestopt en toen was hij ook helemaal kapot.
Vele telefoontjes heeft hij gehad en allemaal beantwoord.
Leuk dat mensen je zo na staan en even belangstelling tonen.
Het geeft een mens.....zieke moed.

Nu afwachten hoe de vlag er vandaag bij hangt.

Max van harte beterschap.
Lezers en volgers tot morgen. 

Geen opmerkingen: