zondag 31 maart 2024

Afglijden

 zondag 31 maart 2024

Hoe ver kunnen we als land nog afglijden? In de 2e kamer elkaar uitmaken voor rotte vis en elkaar op de bek willen slaan


. Als er een vraag wordt gesteld geen antwoord geven maar bespottelijke opmerkingen maken. Bah. en dan dat spul dat een regering moet gaan vormen het blijft maar praten en praten. Bah ze weten precies wat ze willen maar als puntje bij paaltje komt dan stokt het weer. Dit wordt helemaal niets. Ons land loopt vol en dat houden zij ook niet tegen alle problemen stapelen zich op en zij zitten maar te mierenneuken. Rutte is leuk op reis en poetst zijn eigen toekomst schoon. Ik hoop dat het helemaal mis gaat want die vent heeft Nederland naar de kloten geholpen en zal nu de NAVO wel even om zeep helpen. Nee er zijn vele anderen. 

Maar nu dichter bij huis. Ik heb beloofd om te laten zien wat ik had gemaakt tijdens de workshop van Groei en Bloei. Het was gezellig en ik heb heel wat geleerd. Een tempex bol met inkapping en die omkleden met appelblad. Geweldig het was een werk maar ja dan heb je ook wat. 



Naast alle gebruikelijke zaken was deze workshop een geweldig iets en heel indrukwekkend was het onderzoek van Max in verband met slaapapneu. Hij zag er inderdaad zo uit als ik vorige week liet zien. Toen we door het ziekenhuis liepen keken mensen wel even bedenkelijk. Vrijdagmorgen moesten we er ook weer zijn om alles af te laten koppelen. Komt Max een oud collega tegen die ook al zij dat ziet er niet goed uit. Nadat Max was afgekoppeld zat zijn haar nog vol met lijm maar dat is er thuis weer met het douchen uit gegaan. Nu wachten op de uitslag. Het uitlezen van de computer neemt nogal wat tijd dus eind april komt de uitslag. De afspraken en behandelingen verliepen correct en voorspoedig en de reis naar het Martini gelukkig ook. 

Vrijdagmiddag ben ik naar de opening van de tentoonstelling geweest in de Fraeylemaborg. Er was een grote groep belangstellenden en geheel in de lijn van de tentoonstelling toepasselijke lekkernijen. 



En zo is het weer PASEN.


Lekkere broodjes uit de oven asperges, aspergesoep en een heerlijk toetje staan op het menu. Qua weer zal het vandaag ook goed uitpakken en voor morgen staat er veel regen op het programma. Ik hoop dat ze het helemaal mis hebben want bij de borg is een fair en het zou jammer zijn als dat in het water valt. 

De komende week staat er niet zo veel op het programma. Even bijkomen van alles. 

Ik wens jullie allemaal fijne gezellige paasdagen toe. Groetjes. 

Ik sluit af met het slotkoor uit de Matthäus passion. 




Geen opmerkingen: