zondag 7 april 2024

geweldig

 zondag 7 april 2024

Het is geweldig zoals FC Groningen het weer doet. Zouden ze weer in de Eredivisie komen? Ik hoop het. Ben helemaal geen voetbal liefhebber maar het doet me goed om te zien dat ze proberen uit de put te kruipen. De fans staan vierkant achter de club. Op dit moment proberen ze ook weer een overwinning binnen te slepen. Ik hoop dat het doorgaat.


Ja en dan geweldig. Onze partijen proberen ook geweldig te zijn. Ze praten en praten en het spreekwoord zegt "Praatjes vullen geen gaatjes" Gisteren was het weer tijd om elkaar voor rotte vis uit te maken en allerlei hints te geven. Dit wordt drie keer niks. Maar we zullen moeten afwachten. Volgens mij zijn het een stel kippen die zitten te broeden op onbevruchte eieren. Dus dat kuiken komt niet. 

Afgelopen maandag 2e paasdag was er een lifestyle fair bij de Fraeylemaborg. Ben niet geweest, maar gisteren gaf ik een rondleiding en heb ik nog mooie bloemstukken kunnen foto graveren. En dat na een week. Het was geweldig om dat nog even te kunnen zien.





En de rondleiding ging prima vond ik, had het al weer even niet gedaan. Maar wat veel belangrijker is. De gasten waren tevreden. Dinsdag a.s. weer en de ervaring van gisteren geeft de burger weer moed. Verder hebben we de afgelopen week naast gebruikelijke dingen een bezoek gebracht aan mevrouw Helder in Assen altijd gezellig en leuk om even weer bij te praten.
Hier doet ze driftig mee aan een oefening.

Donderdagavond was een vergadering van de medewerkers van de Borg. Dat was informatief. 

Vanochtend had ik dienst in de kerk. Vanuit onze vrijwilligersclub had ik me aangeboden om voor de begeleiding van de dienst te zorgen. Dat houdt in zorgen dat de apparatuur het doet de kerkklok bedienen en voor de koffie en thee te zorgen. Er kwamen een hoop helpende handen dus alles verliep perfect. Ga straks nog even heen om de vaatwasser uit te ruimen en de laatste dingen even af te wassen. Dan is alles weer netjes en opgeruimd voor de volgende bijeenkomst. 


En zo staat er weer een nieuwe week voor de deur. Een week van de gebruikelijke zaken de fitness op dinsdagochtend, de wandelclub op woensdagochtend. Tussendoor ga ik naar de kapper en moet ik goed opletten of het goed komt met onze voorbereidingen voor een vakantie in juni. Allerlei zaken moeten geregeld worden. We zijn al een eind op weg. We gaan naar Noorwegen. Later volgt meer. Vrijdag gaan we naar Ton en Diny en gaan we weer bijpraten onder het genot van een lunch. Elly komt ook. 


Zaterdag wordt Marieke 40 jaar en dat gaan we vieren. 




Zo is het dan weer tijd voor een nieuwe blog. 

Ter afsluiting heb ik altijd een stukje muziek. Phil een oud collega reageerde met een link die met name de dirigent in beeld brengt. Prachtig om te zien, naast die mooie muziek. Bedankt Phil



Geen opmerkingen: