zondag 2 januari 2022

Het nieuwe jaar

Zondag 2 januari 2022

Het nieuwe jaar is aangebroken. Hierbij wens ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en liefde vol jaar toe. Maak er wat van somber niet en hou rekening met elkaar. 

Het is de afgelopen week rustig geweest. 
We hebben wat spullen opgeruimd en visite gehad. 
Dick en Enna zijn geweest met oliebollen dat is een traditie dat we dat doen met elkaar en dit jaar zijn ze bij ons geweest. Was weer ouderwets gezellig. 



En de bollen waren heerlijk. 
Vervolgens hebben we Gerrit Jan en Cobie de overburen op de koffie gevraagd om het jaar even gezellig af te sluiten en op oud jaar zijn we op de koffie geweest bij broer en schoonzus en kregen we nog een hele grote schaal mee met oliebollen en appelflappen. 
We zijn verwend. 
Zo vlogen we het nieuwe jaar in en na een goede nachtrust zijn we op nieuwjaardag 's morgens op bezoek gegaan bij schoonzus Janneke en hebben daar nog een paar rolletjes met wat oliebollen gegeten . De kilo's willen er zo wel aan. 



En dan is het nu al weer 2 januari. Vanmiddag komen Max zijn neef met zijn vrouw op bezoek uit Emmen. Dat is ook bijna een traditie. Nemen we alles weer eens door wat we beleefd hebben en hopelijk willen ondernemen. 
En zo staat er een nieuwe week voor de deur. Die begint morgen met het verder opruimen van de kerstspullen in de borg. en op donderdag een onderzoek in het ziekenhuis bij de Cardioloog. 
Kijken wat daar uit komt en zo hobbelen we het nieuwe jaar in en hopelijk maken we een mooi vreugdevol jaar mee. Dat gun ik jullie ook allemaal lieve lezers.
Maak er wat van. Zag leuke grapjes over oliebollen en deze vond ik wel heel leuk, daar wil ik dan ook mee afsluiten. 
 
Qua muziek wil ik afsluiten met een lied dat ik hoorde op Spotify.
Das Ewige lied gezongen door de . Kastelrother Spatzen





Geen opmerkingen: